UA RU
Кошик
Україна, м. Полтава
вул. Половки, 66б
Головна БлогЯкі типи акумуляторів існують для авто?

Які типи акумуляторів існують для авто?

Існує кілька типів автомобільних акумуляторів, включаючи:


Кислотні акумулятори (або свинцево-кислотні акумулятори)


Є одним з найпоширеніших і найдешевших типів акумуляторів. Вони використовуються у широкому діапазоні додатків, включаючи автомобільну промисловість, сонячні системи живлення, телекомунікаційне обладнання та інші пристрої, що потребують довготривалого джерела живлення.
Кислотні акумулятори працюють на основі хімічної реакції між свинцевими пластинами та розчином сірчаної кислоти. При зарядці акумулятора електричний струм проходить через акумулятор, приводячи до хімічної реакції, яка перетворює свинцеві пластини на з'єднання, зване свинцево-пломбагова суміш, а розчин сірчаної кислоти перетворюється на воду.
Коли акумулятор використовується для живлення електричних пристроїв, хімічна реакція відбувається у зворотному напрямку, внаслідок чого свинцево-пломбагова суміш повертається у свою початкову форму, а вода перетворюється на розчин сірчаної кислоти. У процесі роботи акумулятора розчин сірчаної кислоти може випаровуватися, тому необхідно періодично додавати дистильовану воду, щоб підтримувати потрібний рівень рідини.
Кислотні акумулятори мають низку переваг, таких як низька вартість, висока енергоємність та широкий діапазон температурної стабільності. Однак вони також мають недоліки, такі як обмежений термін служби, можливість розливу електроліту, вимога регулярної зарядки та періодичного доливання дистильованої води. Крім того, кислотні акумулятори можуть бути токсичними та небезпечними для навколишнього середовища, якщо вони неправильно утилізовані.


AGM (абревіатура від англійського словосполучення Absorbent Glass Mat) акумулятори є одним із видів герметичних свинцево-кислотних акумуляторів.

В AGM-акумуляторах електроліт (розчин сірчаної кислоти) не вільно переміщається всередині акумулятора, а знаходиться в непроникному матеріалі, відомому як скляний мат. Цей матеріал складається із скловолокна, просоченого електролітом, який тримається між пластинами свинцю в акумуляторі. Це забезпечує більш високу щільність енергії та більш швидкий зарядний час, ніж у традиційних свинцево-кислотних акумуляторах.
AGM-акумулятори мають низку переваг. Вони не вимагають обслуговування, тому що вони герметичні і не потребують доливання електроліту. Вони також можуть працювати в широкому діапазоні температур і мають триваліший термін служби, ніж традиційні свинцево-кислотні акумулятори. AGM акумулятори також мають менший саморозряд, що означає, що вони можуть довше зберігати свою зарядку без підключення до джерела живлення.
AGM-акумулятори використовуються в різних галузях, включаючи автомобільну промисловість, сонячні системи живлення, а також як джерела живлення для різних електронних пристроїв.

EFB (Enhanced Flooded Battery)


Це покращені свинцево-кислотні акумулятори для автомобілів, які призначені для роботи з високими навантаженнями на електричну систему автомобіля, у тому числі з системами стоп-старт та рекуперації енергії гальмування. умовах підвищеної температури та вібрацій. Основною відмінністю EFB-акумуляторів від звичайних свинцево-кислотних батарей є наявність додаткової решітки, яка підсилює пластини та забезпечує кращу стійкість до вібрації. Також EFB-акумулятори містять якісніший електроліт, який містить додаткові добавки, що збільшують термін служби батареї.
EFB-акумулятори використовуються в автомобілях із системами стоп-старт, де двигун автомобіля зупиняється при зупинці на світлофорі або в пробці, а потім знову запускається під час руху. Це дозволяє зменшити витрату палива та викиди в атмосферу. EFB-акумулятори також використовуються в автомобілях із системами рекуперації енергії гальмування, де енергія, що виділяється при гальмуванні, спрямовується на заряд батареї, що дозволяє зменшити витрату палива і викиди в атмосферу.
EFB-акумулятори зазвичай мають велику ємність та тривалий термін служби у порівнянні зі звичайними свинцево-кислотними батареями. Вони також більш стійкі до підвищеної температури та вібрацій, що робить їх більш надійними у використанні в автомобілях із високими навантаженнями на електричну систему. Однак вони мають більш високу вартість, ніж звичайні свинцево-кислотні батареї.